Sprawy studenckie, rekrutacja, dyżury władz wydziałowych i uniwersyteckich

Październik 1st, 2017 by

Sz. Państwo,

uprzejmie przypominamy, że sprawami studenckimi zajmuje się Dziekanat. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe znajdują się w zakładce DZIEKANAT oraz zakładce STUDIA (tu miedzy innymi aktualne plany zajęć).

W sprawach związanych z rekrutacją należy się kontaktować z Uczelnianą lub Wydziałową Komisją Rekrutacyjną. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe znajdują się w zakładce REKRUTACJA.

Informacje na temat władz WMiI UŁ (dziekanów, pełnomocników i członków komisji) znajdują się w zakładce WYDZIAŁ/WŁADZE WYDZIAŁU. Aktualne terminy dyżurów wyżej wymienionych można znaleźć w zakładce WYDZIAŁ/DYŻURY DZIEKANÓW.

Informacje na temat władz UŁ znajduj się na stronie Uniwersytetu Łódzkiego w zakładce O UCZELNI/ WŁADZE.

 

Harmonogram posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ w roku akademickim 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Uchwała Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ nr. 71 z dn. 05.07.2017 r. w sprawie harmonogramu posiedzeń RW MiI w roku akademickim 2017-2018

Terminy zjazdów na studiach niestacjonarnych WMiI UŁ – sem. zimowy 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Sz. Państwo,

w załączeniu terminy zjazdów dla studiów niestacjonarnych w sem. zimowym 2017/2018 na WMiI UŁ – po korekcie.

Terminy zjazdów semestr zimowy 2017 – korekta

Organizacja zajęć dydaktycznych na WMiI UŁ

Październik 1st, 2017 by

Z dniem 01.01.2017 r. na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego ogłasza się następujące godziny odbywania zajęć dydaktycznych:

08.15-10.00

10.15-12.00

12.15-14.00

14.15-16.00

16.15-17.45

18.00-19.30

 

Zmiana polega na likwidacji przerw w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w dwóch ostatnich blokach.

Pełny tekst Zarządzenia Dziekana WMiI UŁ nr 11 z dn. 14.11.2016 r. w załączeniu:

Zarządzenie Dziekana nr 11 – organizacja zajęć dydaktycznych

Podział roku akademickiego 2017-2018

Październik 1st, 2017 by

Podział roku akademickiego 2017/2018- Zarządzenie Rektora UŁ nr 103 z dn. 04.05.2017 r.

Regulamin studiów na UŁ obowiązujący od 1 października 2017 r. (tekst jednolity)

Październik 1st, 2017 by

Regulaminu studiów na UŁ – obowiązujący od  1.10.2017 r. (tekst jednolity)

Terminy posiedzeń Senatu UŁ w roku akademickim 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Terminy posiedzeń Senatu UŁ w roku akademickim 2017/2018

Uchwała RW nr 22 w sprawie harmonogramu posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ w roku akad. 2016-2017.

Wrzesień 29th, 2016 by

Uchwała RW nr 22 w sprawie harmonogramu posiedzeń RWMiIUŁ w roku akad. 2016-2017.

Zarządzenie Rektora z dnia 27.04.2016 r. w sprawie podziału roku akademickiego 2016/2017

Wrzesień 29th, 2016 by

Podział roku akademickiego 2016-2017

opublikowano: 27.04.2016 r.

TERMINY POSIEDZEŃ SENATU UŁ W ROKU AKADEMICKIM 2015-2016.

Maj 5th, 2016 by

Terminy_posiedzeń_Senatu_UŁ_w_roku_akad._2015-2016.

STUDIA NIESTACJONARNE – TERMINY ZJAZDÓW Z-15/16

Wrzesień 28th, 2015 by

TERMINY ZJAZDÓW Zima 2015_2016

ZARZĄDZENIE REKTORA UŁ NR 63 W SPRAWIE PODZIAŁU ROKU AKADEMICKIEGO 2015-2016.

Wrzesień 24th, 2015 by

Zarządzenie Rektora UŁ nr 63 w sprawie podziału roku akad. 2015-16.

TERMINY POSIEDZEŃ RADY WYDZIAŁU MATEMATYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO W ROKU AKADEMICKIM 2015/2016

Wrzesień 24th, 2015 by

• 21 października 2015 r.
• 18 listopada 2015 r.
• 09 grudnia 2015 r.
• 13 stycznia 2016 r.
• 10 lutego 2016 r.
• 16 marca 2016 r.
• 20 kwietnia 2016 r.
• 18 maja 2016 r.
• 15 czerwca 2016 r.
• 06 lipca 2016 r.

środa o godz. 10.15, sala D103

Termin wrześniowej Rady Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego zostanie ustalony podczas posiedzenia czerwcowego lub lipcowego.

(Uchwała RW nr 82 w sprawie przyjęcia harmonogramu posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego w roku akademickim 2015-2016).

Terminy posiedzeń Rad Wydziału MiI UŁ 2015-2016.


Uwaga!

02.12.2016 r. – cześć II posiedzenia z dn. 18.11.2016 r.

Dodatkowe spotkanie.


 

Uwaga!

27.04.2016 r. – posiedzenie przeniesione z dn. 20.04.2016 r.

Zmiana terminu kwietniowego posiedzenia z 20 na 27.04.2016 r. ze względu na Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki na WMiI UŁ.


 

 

 

do 29.04.2018 r. – zgłoszenia do Plebiscytu “Nieprzeciętni 2018”

Kwiecień 26th, 2018 by

PLEBISCYT „NIEPRZECIĘTNI 2018” W RADIOWEJ CZWÓRCE – OSTATNI TYDZIEŃ ZGŁOSZEŃ.

Trwają zgłoszenia do plebiscytu „NIEPRZECIĘTNI 2018”. Do 29 kwietnia br. Czwórka czeka na osoby między 18 a 35 rokiem życia, które mają wyjątkowe zainteresowania. Do wygrania laptop, cyfrowy radioodbiornik i tytuł „Nieprzeciętnego 2018”. Dotychczas do udziału w akcji zachęcali na antenie m.in. Rosalie, Mateusz Zaremba (zeszłoroczny laureat) i Filmowa Grupa Darwin. W tym tygodniu w studiu Czwórki gościć będą Pablopavo oraz Otylia Jędrzejczak.

„Nieprzeciętni” nie podążają za hypem – stwierdziła 5 kwietnia w „Muzycznym Lunchu” Rosalie – polska piosenkarka nominowana do Fryderyków 2018 oraz członkini tegorocznego składu jury plebiscytu „Nieprzeciętni 2018”. W rozmowie z Ulą Kaczyńską artystka powiedziała, czego oczekuje od tegorocznego laureata: – To musi być osoba świadoma tego, co robi. Musi dać coś więcej od siebie i wydaje mi się, że jest bardzo dużo takich osób. Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy w audycji „Muzyczny Lunch” na stronie Czwórki: https://www.polskieradio.pl/10/3948/Artykul/2086190,Rosalie-Nieprzecietni-nie-podazaja-za-hypem.

Czwórka zaprasza również do wysłuchania audycji, w których pozostali członkowie jury mówili, co dla nich znaczy być nieprzeciętnym, jak doszli do własnego sukcesu oraz jakimi kategoriami będą kierować się przy wyborze finalistów.

– Bycie jurorem takiego plebiscytu to dużo stresu, duża odpowiedzialność, duże emocje – przyznali 2 kwietnia Marek Hucz i Janek Jurkowski z Grupy Filmowej Darwin podczas audycji Kamila Jasieńskiego „Pierwsze słyszę”. Rozmowa dostępna jest do odsłuchania na stronie: https://www.polskieradio.pl/10/5566/Artykul/2082199,Nieprzecietni-oniesmielaja-nawet-jurorow.

Do wzięcia udziału w akcji zachęcał również Mateusz Zaremba – zeszłoroczny zwycięzca i jeden z tegorocznych jurorów. – Plebiscyt Nieprzeciętni udowadnia, że warto walczyć o swoje pomysły. Inspiruje do pokonywania własnych barier – przekonywał 20 letni konstruktor rakiet, cewek tesli i robotów minisumo 17 kwietnia w audycji „Trochę Optymizmu Popołudniem”.

Czwórka zaprasza do śledzenia dalszych działań związanych z akcją na antenie oraz w social mediach. W czwartek 26 kwietnia w „Strefie prywatnej” pojawi się kolejny juror: Paweł Sołtys, czyli Pablopavowokalista, kompozytor, pisarz; pionier polskiej sceny reggae. W niedzielę 29 kwietnia studio Czwórki odwiedzi jurorka Otylia Jędrzejczak – polska pływaczka, mistrzyni olimpijska, mistrzyni świata, mistrzyni Europy, a także trzykrotna rekordzistka świata. Otylia będzie gościem audycji „Rozbiegani”.

Zgłoszenia do plebiscytu należy przesyłać na adres nieprzecietni@polskieradio.pl do 29 kwietnia. Zwycięzca akcji otrzyma laptopa, cyfrowy radioodbiornik, statuetkę i oczywiście tytuł „Nieprzeciętnego 2018”. Laureata poznamy podczas gali finałowej 21 czerwca w studiu im. W. Szpilmana w Warszawie. Więcej informacji o plebiscycie oraz regulamin znajdują się na stronie: https://www.polskieradio.pl/10/6640.

(na podst. informacji z sekretariatu Prorektora ds. studenckich UŁ)

do 30.06.2018 r. – składanie wniosków o Nagrody Naukowe Wydziału III PAN 2018

Kwiecień 26th, 2018 by

W Wydziale III Nauk Ścisłych i Nauk o Ziemi PAN przyznawane są corocznie nagrody naukowe dla młodych pracowników nauki w zakresie następujących dyscyplin: astronomia, chemia, fizyka, matematyka oraz geofizyka, oceanologia, meteorologia (w latach nieparzystych), geologia i mineralogia (w latach parzystych).

Wnioski o nagrody mogą być składane, zgodnie z regulaminem, do dnia 30 czerwca każdego roku.

Jednocześnie informuję, że:

  1. nagrody przyznaje się za konkretną pracę lub prace, dokumentujące osiągnięcie naukowe i opublikowane w ciągu 4 ostatnich lat (wliczając rok przyznania nagrody).
  2. wnioski powinny zawierać szczegółowe uzasadnienie naukowej wartości pracy, miejsce jej wykonania lub poszczególnych jej części (nazwa placówki zagranicznej lub krajowej),
  3. do wniosku należy dołączyć zgłaszaną do nagrody pracę w formie elektronicznej,
  4. wniosek powinien zawierać następujące informacje o kandydacie do nagrody:
  • data urodzenia,
  • stopnie i tytuły naukowe,
  • miejsce pracy i stanowisko,
  • adres domowy,
  • adres mailowy.

Wnioski przygotowane zgodnie z regulaminem nagród naukowych należy kierować do komisji nagród naukowych Wydziału III PAN na adres mailowy wydzial_3@pan.pl.

REGULAMIN Nagród Wydziału III PAN

(na podst. materiałów od organizatora)

 

 

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

Dziekan Wydziału III PAN
Roman Micnas

 

Załączniki:

– regulamin nagród

do 06.05.2018 r. – zgłoszenia w konkursie „PROMO – UĆ”

Kwiecień 26th, 2018 by

Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ ogłosił konkurs na napisanie scenariusza filmu promującego Miasto Łódź pod hasłem „PROMO – UĆ”. Akademickie oblicze Łodzi to tematyka, którą powinni poruszyć śmiałkowie, chcący wziąć udział w konkursie.

 

Celem konkursu jest przedstawienie Łodzi, jako miasta z potencjałem, dynamicznie rozwijającego się w oparciu o innowacje i kreatywne pomysły. Pragniemy zaprezentować Łódź, jako jedno z najważniejszych w Polsce miast akademickich.

 

Zadaniem uczestników jest napisanie scenariusza spotu telewizyjnego, w którym zawarte zostaną wątki dotyczące zarówno Łodzi akademickiej (na przykładzie UŁ), jak i Łodzi przemysłowej/informatycznej (na przykładzie firmy ABB Sp. z o.o.). Autor scenariusza może poruszyć również tematykę Łodzi, jako miasta kultury.

 

Scenariusz ma umożliwiać nakręcenie filmu o długości nie przekraczającej 90 sekund. Będzie on nagrywany przy pomocy kamery 360 (w tym przy użyciu drona) przez studentów Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ.

 

Pomysł na realizację scenariusza filmu promującego Łódź jest wynikiem współpracy z firmą ABB Sp. z o.o. oraz Urzędem Miasta Łodzi.

 

Konkurs skierowany jest do wszystkich studentów Uniwersytetu Łódzkiego, a nagrodę główną stanowi laptop Lenovo Ideapad 110-15IBR-240GB SSD.

Regulamin Konkursu

Oferta praktyk informatycznych w portalu Histmag.org

Kwiecień 25th, 2018 by

Zostań rycerzem IT – zrób praktyki studenckie w portalu Histmag.org

Interesuje Cię działanie „od środka” dużego portalu tematycznego? A może szukasz ciekawego miejsca, żeby praktycznie rozwinąć swoje zdolności informatyczne? Zgłoś się na praktyki studenckie w Histmag.org!

Redakcja portalu Histmag.org to zespół energicznych ludzi, chcących opowiadać o przeszłości z wykorzystaniem internetu. Jesteśmy jednym z najpopularniejszych mediów historycznych w Polsce, od lat współpracujemy z wieloma uczelniami, instytucjami kultury i wydawnictwami. To co robimy, robimy z pasji i przekonania, że historia może być ciekawa i przydatna również w teraźniejszości.

Oferujemy realizowane zdalnie praktyki studenckie w ustalonym z redakcją terminie skierowane do studentów uczelni w całej Polsce. Oferujemy praktyki redakcyjne (popularyzatorskie i dziennikarskie), w dziale promocji i reklamy oraz praktyki informatyczne.

Wymagania i informacje dla wszystkich kandydatów na praktyki:
* prosimy o załączenie CV wraz z adnotacją: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych powyżej w celu rekrutacji na praktyki zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.”
* wymagany jest status studenta lub młodego absolwenta (do 30 roku życia)
* wymiar godzinowy praktyki – łącznie około 100 godzin (może zostać dostosowany do wymogów uczelni)
* realizacja zdalna
* praktyka ma charakter nieodpłatny, z możliwością nawiązania stałej współpracy po zakończeniu praktyki

Wymagania dla praktyk informatycznych:
* studia na kierunkach IT i pokrewnych lub odbyty kurs programowania (PHP),
* chęć rozwinięcia umiejętności informatycznych w praktyce, w dużym serwisie internetowym
* chęć nauki jest kluczowa
* technologie: PHP, Laravel, obsługa i optymalizacja serwera

Zgłoszenia należy przesyłać na adres praktyki@histmag.org. Zgłoszenie proszę zatytułować wskazując na wybrany rodzaj praktyk, na przykład „Praktyki Histmag.org – praktyki informatyczne”. Ponadto w mailu prosimy podać preferowany termin odbywania praktyk i ich wymiar godzinowy. Redakcja zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia lub zaproponowania alternatywnego terminu praktyk.

Więcej informacji na stronie https://histmag.org/Praktyki-w-Histmag.org-z-nami-nauczysz-sie-pracy-w-mediach-16592


26.04.2018 r. – odwołany dyżur Dziekana prof. dr. hab. M. Studniarskiego

Kwiecień 24th, 2018 by

Uprzejmie informujemy, że w dn. 26 kwietnia br. dyżur Dziekana prof. dr. hab. M. Studniarskiego jest odwołany.

od 24.04.2018 r. rusza kolejna edycja kursu Tworzenie WebApps w Node.js & Angular JS dla studentów WMiI UŁ organizowany przez firmę Focus Telecom Polska

Kwiecień 24th, 2018 by

Szanowni Studenci,

Już w tym semestrze zapraszamy Was na reedycję kursu, przygotowanego we współpracy z firmą Focus Telecom Polska, pt. “Kurs Tworzenia WebApps w Node.js & Angular”.

Tak jak poprzednio, będziecie mieli okazję poznać mechanizmy oraz sposób myślenia, pozwalające zbudować aplikację sieciową odnoszącą sukcesy na współczesnym rynku.

W projekcie kursu główny nacisk położono na aspekt praktyczny programowania, stawiając na formę warsztatową i interaktywną, oraz redukując formę wykładu do minimum.

Poprzednia edycja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem uczestników, organizator wyciągnął też wnioski z własnych obserwacji i Waszych opinii.

Na tej podstawie ulepszył część merytoryczną oraz organizację kursu, aby jeszcze lepiej spełniał Wasze oczekiwania.

Obecną edycję rozpoczynamy 24 kwietnia bieżącego roku – zachęcamy do zapoznania się z programem na stronie www.focustelecom.pl/kurs, gdzie będziecie też mogli się zapisać na kurs.

Firma Focus Telecom Polska jest Członkiem Rady Biznesu WMiI UŁ.

Link do filmu z gali finałowej poprzedniej edycji kursu:

18 maja 2018 r. dniem rektorskim (z okazji Juwenaliów)

Kwiecień 24th, 2018 by

W dniu 18 maja 2018 r. Rektor UŁ zarządza dzień rektorski, wolny od zajęć dydaktycznych.

07-09.2018 r. – XIV Letnie Praktyki Badawcze

Kwiecień 23rd, 2018 by

Szanowni Państwo,

Już po raz czternasty organizujemy Letnie Praktyki Badawcze dla studentów i doktorantów – interdyscyplinarne wakacyjne warsztaty wykorzystujące badania naukowe i matematyczny sposób myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych.

(więcej…)

Nagroda Studium Języków Obcych UŁ dla studentów UŁ

Kwiecień 20th, 2018 by

(więcej…)

do 30.06.2018 r. – rejestracja na 58 Szkołę Matematyki Poglądowej “Analogie”

Kwiecień 18th, 2018 by

Ośrodek Kultury Matematycznej zaprasza do udziału w 58 Szkole matematyki Poglądowej na temat: “Analogie” w dn. 24-28.08.2018 r. (Hotel Relaks w Woli Duckiej k. Otwocka).

Koszt uczestnictwa: 680 zł (oplata konferencyjna, nocleg, wyżywienie od kolacji w czwartek do obiadu we wtorek).

Opłatę należy uiścić do 30.06.2018 r.

Więcej informacji na stronie wydarzenia, gdzie znajduje się jego harmonogramformularz zgłoszeniowy.

Kontakt w przypadku pytań: okm@uph.edu.pl

Poniżej informacje ogólne  ze strony organizatorów o konferencji.

***

Szkoły Matematyki Poglądowej to ogólnopolskie konferencje, których celem jest propagowanie matematyki i kultury matematycznej. Wygłaszane na nich wykłady poświęcone są matematyce żywej, nie kryjącej się wśród formalizmów, przystępnej dla nie-specjalistów. Szkoły organizuje Ośrodek Kultury Matematycznej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach przy wsparciu matematyków z uczelni wyższych całego kraju.

Szkoły są otwarte dla wszystkich, którzy są z matematyką związani, niezależnie od tego, czy jej uczą, uprawiają ją, piszą o niej, czy tylko się nią pasjonują. Szczególnie mile widziani są młodzi matematycy, którzy uczą, bądź chcą uczyć, w szkołach wyższych.

Szkoły Matematyki Poglądowej odbywają się dwa razy do roku, zawsze w ostatni weekend stycznia i sierpnia (weekend przedłużony do 5 dni — od piątku rano do wtorku w południe), zazwyczaj niedaleko Warszawy.

Zasadniczą częścią każdej ze Szkół są 24 wykłady trwające po 45 minut i dwa dłuższe. Każda Szkoła ma temat przewodni, z którym związane są poszczególne odczyty. Wśród wykładowców, których jest zazwyczaj 26, są najlepsi popularyzatorzy matematyki w Polsce oraz zaproszeni goście — wybitni specjaliści z różnych dziedzin, nierzadko także pozamatematycznych.

Tradycyjnie w czasie każdej ze Szkół odbywa się głosowanie na najlepszy wykład. Zwycięzca tego ostatniego zostaje na początku kolejnej Szkoły odznaczony Medalem Filca oraz wygłasza wykład inaugurujący. Od 33. do 49. i od 54. Szkoły miały miejsce również Konkursy na Wzorowego Słuchacza.

W trakcie Szkół kwitnie także życie kuluarowe, stałymi punktami programu są w lecie ognisko, a zimą bal. W Szkołach uczestniczy średnio 60 osób.

***

/na podst. materiałów od organizatora/

22.04.2018 r. – Marsz dla Nauki

Kwiecień 18th, 2018 by

Szanowni Państwo,

na prośbę Pana Rektora prof. Antoniego Różalskiego przekazujemy poniższą wiadomość z Biura KRASP dotyczącą Marszu dla Nauki:

***

W kwietniu w wielu miastach na całym świecie organizowany jest Marsz dla Nauki (March for Sciencehttps://www.marchforscience.com).

Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP) w pełni popiera ideę organizowania Marszów dla Nauki, będących wyrazem protestu przeciwko negatywnemu postrzeganiu nauki, dyskredytowaniu, a niekiedy wręcz negowaniu jej osiągnięć, a także przypominających rządzącym i opinii publicznej o kluczowej roli nauki dla rozwoju społeczeństw.

Marsze w polskich miastach odbędą się, tak jak w roku ubiegłym, w międzynarodowym Dniu Ziemi – 22 kwietnia. Wierzymy, że zgromadzą one znacznie większą liczbę uczestników niż w rok temu. W 2017 roku w marszach zorganizowanych 22 kwietnia w różnych miastach na świecie wzięło udział ponad milion osób.

W związku z tym apeluję do Państwa o przekazanie społeczności akademickiej informacji o tej ogólnoświatowej inicjatywie oraz o zachęcenie do włączenia się pracowników i studentów uczelni, którymi Państwo kierują, w organizowanie marszów odbywających się w różnych ośrodkach akademickich w naszym kraju, a także do licznego udziału w marszach.

Przekazuję informacje mogące ułatwić przyłączenie się do Marszu:

Poznań: Klaudia Dolińska, poznan.marszdlanauki@gmail.com

Kraków: Katarzyna Laba, marszdlanaukikrakow@gmail.com

Wrocław: Paulin Liczbańska, wroclaw.marszdlanauki@gmail.com

Łódź: Janusz Wdzięczak, lodz.marszdlanauki@gmail.com

Gdańsk: Patrycja Błaszkowska, trojmiasto.marszdlanauki@gmail.com

Katowice: Adam Kobiela, katowice.marszdlanauki@gmail.com

Szczecin: Katarzyna Nagórny, szczecin.marszdlanauki@gmail.com

Lublin: Natalia Dębowska, lublin.marszdlanauki@gmail.com

Bydgoszcz: Patrycja Rozwonkowska, marszdlanauki.bydgoszcz@gmail.com

 

Z wyrazami szacunku

Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt

Przewodniczący KRASP

 

/na podst. informacji z: Sekretariat Rektora UŁ/

4 maja 2018 r. dniem rektorskim.

Kwiecień 17th, 2018 by

W dniu 4 maja 2018 r. Rektor UŁ zarządza dzień rektorski, wolny od zajęć dydaktycznych.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem nr 103 Rektora UŁ w sprawie podziału roku akademickiego 2017/2018 dni: 30.04.2018, 2.05.2018, 23.05.2018 są również dniami rektorskimi.

W dn. 17.04.2018 r. dyżur Pani Dziekan dr M. Bartkiewicz jest odwołany z powodu konferencji.

Kwiecień 17th, 2018 by

11-13.05.2018 r. – Ogólnopolska Konferencja Studentów Matematyki – Oblicze 2018

Kwiecień 13th, 2018 by

Konferencja jest organizowana prze studentów Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. W tym roku odbędzie się w dn. 11-13.05.2018 r.  Planowane są referaty z zakresu matematyki i informatyki teoretycznej, stosowanej, finansowej i aktuarialnej czy statystyki.

Konferencja jest skierowana do studentów i doktorantów.

Organizatorzy zapraszają do udziału i zgłaszania referatów oraz posterów.

Szczegóły na stronie konferencji: http://oblicze.wmi.amu.edu.pl/

Kontakt w razie pytań i wątpliwości: konfernecjaoblicze@gmail.com

do 15.06.2018 r. – IV Edycja Wakacyjnej Akademii Programowania i II Edycja Elastycznego Stażu w firmie PolSource

Kwiecień 12th, 2018 by

PolSource to firma IT z Krakowa z oddziałami w Warszawie, Lublinie, Wrocławiu i wkrótce w Łodzi. Obecnie organizuje płatny staż dla studentów kierunków informatycznych i pokrewnych. W najbliższym czasie, również rusza kolejna edycja wakacyjnej akademii programowania w ramach poszukiwania nowych pracowników i stażystów.

Szczegóły w załącznikach:

II Edycja Elastycznego Stażu – ogłoszenie

IV Edycja Wakacyjnej Akademii Programowania – ogłoszenie

IV Edycja Wakacyjnej Akademii Programowania – plakat