Sprawy studenckie, rekrutacja, dyżury władz wydziałowych i uniwersyteckich

Październik 1st, 2017 by

Sz. Państwo,

uprzejmie przypominamy, że sprawami studenckimi zajmuje się Dziekanat. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe znajdują się w zakładce DZIEKANAT oraz zakładce STUDIA (tu miedzy innymi aktualne plany zajęć).

W sprawach związanych z rekrutacją należy się kontaktować z Uczelnianą lub Wydziałową Komisją Rekrutacyjną. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe znajdują się w zakładce REKRUTACJA.

Informacje na temat władz WMiI UŁ (dziekanów, pełnomocników i członków komisji) znajdują się w zakładce WYDZIAŁ/WŁADZE WYDZIAŁU. Aktualne terminy dyżurów wyżej wymienionych można znaleźć w zakładce WYDZIAŁ/DYŻURY DZIEKANÓW.

Informacje na temat władz UŁ, w tym terminy dyżurów, znajduj się na stronie Uniwersytetu Łódzkiego w zakładce O UCZELNI/ WŁADZE.

 

Harmonogram posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ w roku akademickim 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Uchwała Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ nr. 71 z dn. 05.07.2017 r. w sprawie harmonogramu posiedzeń RW MiI w roku akademickim 2017-2018

Terminy zjazdów na studiach niestacjonarnych WMiI UŁ – sem. zimowy 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Sz. Państwo,

w załączeniu terminy zjazdów dla studiów niestacjonarnych w sem. zimowym 2017/2018 na WMiI UŁ – po korekcie.

Terminy zjazdów semestr zimowy 2017 – korekta

Organizacja zajęć dydaktycznych na WMiI UŁ

Październik 1st, 2017 by

Z dniem 01.01.2017 r. na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego ogłasza się następujące godziny odbywania zajęć dydaktycznych:

08.15-10.00

10.15-12.00

12.15-14.00

14.15-16.00

16.15-17.45

18.00-19.30

 

Zmiana polega na likwidacji przerw w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w dwóch ostatnich blokach.

Pełny tekst Zarządzenia Dziekana WMiI UŁ nr 11 z dn. 14.11.2016 r. w załączeniu:

Zarządzenie Dziekana nr 11 – organizacja zajęć dydaktycznych

Podział roku akademickiego 2017-2018

Październik 1st, 2017 by

Podział roku akademickiego 2017/2018- Zarządzenie Rektora UŁ nr 103 z dn. 04.05.2017 r.

Regulamin studiów na UŁ obowiązujący od 1 października 2017 r. (tekst jednolity)

Październik 1st, 2017 by

Regulaminu studiów na UŁ – obowiązujący od  1.10.2017 r. (tekst jednolity)

Terminy posiedzeń Senatu UŁ w roku akademickim 2017/2018

Październik 1st, 2017 by

Terminy posiedzeń Senatu UŁ w roku akademickim 2017/2018

Uchwała RW nr 22 w sprawie harmonogramu posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UŁ w roku akad. 2016-2017.

Wrzesień 29th, 2016 by

Uchwała RW nr 22 w sprawie harmonogramu posiedzeń RWMiIUŁ w roku akad. 2016-2017.

Zarządzenie Rektora z dnia 27.04.2016 r. w sprawie podziału roku akademickiego 2016/2017

Wrzesień 29th, 2016 by

Podział roku akademickiego 2016-2017

opublikowano: 27.04.2016 r.

TERMINY POSIEDZEŃ SENATU UŁ W ROKU AKADEMICKIM 2015-2016.

Maj 5th, 2016 by

Terminy_posiedzeń_Senatu_UŁ_w_roku_akad._2015-2016.

STUDIA NIESTACJONARNE – TERMINY ZJAZDÓW Z-15/16

Wrzesień 28th, 2015 by

TERMINY ZJAZDÓW Zima 2015_2016

ZARZĄDZENIE REKTORA UŁ NR 63 W SPRAWIE PODZIAŁU ROKU AKADEMICKIEGO 2015-2016.

Wrzesień 24th, 2015 by

Zarządzenie Rektora UŁ nr 63 w sprawie podziału roku akad. 2015-16.

TERMINY POSIEDZEŃ RADY WYDZIAŁU MATEMATYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO W ROKU AKADEMICKIM 2015/2016

Wrzesień 24th, 2015 by

• 21 października 2015 r.
• 18 listopada 2015 r.
• 09 grudnia 2015 r.
• 13 stycznia 2016 r.
• 10 lutego 2016 r.
• 16 marca 2016 r.
• 20 kwietnia 2016 r.
• 18 maja 2016 r.
• 15 czerwca 2016 r.
• 06 lipca 2016 r.

środa o godz. 10.15, sala D103

Termin wrześniowej Rady Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego zostanie ustalony podczas posiedzenia czerwcowego lub lipcowego.

(Uchwała RW nr 82 w sprawie przyjęcia harmonogramu posiedzeń Rady Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego w roku akademickim 2015-2016).

Terminy posiedzeń Rad Wydziału MiI UŁ 2015-2016.


Uwaga!

02.12.2016 r. – cześć II posiedzenia z dn. 18.11.2016 r.

Dodatkowe spotkanie.


 

Uwaga!

27.04.2016 r. – posiedzenie przeniesione z dn. 20.04.2016 r.

Zmiana terminu kwietniowego posiedzenia z 20 na 27.04.2016 r. ze względu na Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki na WMiI UŁ.


 

 

 

Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2018/2019

Lipiec 12th, 2018 by

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że wnioski o przyznanie stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2018/2019 w jednym egzemplarzu należy składać do Dziekanatu pok. A211 (p. Agnieszka Górecka – Janowska) do dnia 18.09.2018 roku.
(więcej…)

do 31.10.2018 – nabór prac do konkursu mBanku “Krok w przyszłość” na najlepszą pracę studencką z matematyki

Lipiec 9th, 2018 by

Trwa nabór do konkursu „Krok w przyszłość” na najlepszą pracę studencką z matematyki. 

Do konkursu można zgłosić pracę naukową, licencjacką lub magisterską o tematyce matematycznej, przyjętą do druku lub wypromowaną w 2018 roku.  Praca konkursowa powinna proponować nowatorskie, oryginalne rozwiązania, wskazujące nowe kierunki badań, nowe metody badawcze.

Nabór prac trwa od 30 czerwca do 31 października 2018 r. 

Konkurs na najlepszą pracę studencką z matematyki został ustanowiony przez mFundację w 2016 r.

Pula nagród ufundowanych przez Fundację mBanku wynosi 40 tys. zł:  nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz dwa wyróżnienia w wysokości po 10 tys. zł. Laureat nagrody głównej otrzyma oprócz nagrody finansowej, statuetkę STEFCIO. Trofeum symbolizuje wybitnego polskiego matematyka, Stefana Banacha i nawiązuje do jego wielkich osiągnięć.

Wyróżnienia przyznaje Jury pod przewodnictwem prof. Pawła Strzeleckiego, dziekana Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Firma mBank należy do Rady Biznesu WMiI UŁ.

 

Więcej informacji o konkursie, regulamin oraz wniosek znaleźć można na stronie: www.mFundacja.pl  (link do zakładki: https://www.mbank.pl/mfundacja/krok-w-przyszlosc/).

 

W załączeniu:

Ulotka informacyjna Konkurs Krok w przyszłość

Regulamin Konkursu Krok w przyszłość

Wniosek_zgłoszeniowy Konkurs Krok w przyszłość

 

Biuro Konkursu:

Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk

mail: krok.przyszlosc@impan.pl ,

tel.:  (22) 522 82 32 (dostępny od pn. do pt. w godzinach 9-10 i 14-15)

 

 

 

/źródło: materiały organizatora/

do 17.07.2018 r. godz. 10.00 – Ponowna rejestracja na przedmioty do wyboru zima 2018/19- 2,3 rok ZLI

Lipiec 4th, 2018 by

Szanowni Państwo,

Konieczna jest ponowna rejestracja na przedmiot do wyboru w semestrze zimowym 2018/19. Każdy student 2 i 3 roku (obecnie 1 i 2) niestacjonarnej Informatyki, licencjat wybiera jeden z przedmiotów za 3 ECTS.

Lista przedmiotów:

  1. Podstawy języka Java
  2. Wprowadzenie do LaTeXa

rozpoczęcie rejestracji – poniedziałek 09.07.2018 godz. 10:00 zakończenie rejestracji – wtorek 17.07.2018 godz. 10.00

ewentualne zapytania/uwagi zgłaszać należy na adres adamczyk@math.uni.lodz.pl

10-20.09.2018 r. – Dodatkowa rekrutacja Erasmus+ dla studentów

Lipiec 2nd, 2018 by
We wrześniu 2018 r. odbędzie się dodatkowa rekrutacja na wyjazdy na
częściowe studia za granicą w ramach programu Erasmus+ w roku 2018/19 na
sem. letni. Informacje:
http://bwz.uni.lodz.pl/llp-erasmus-studia/rekrutacja-201819
 



In September 2018 will be the additional recruitment for
ERASMUS+ student mobility for studies in the academic year 2018/19 for
summer semester. Information:
http://bwz.uni.lodz.pl/llp-erasmus-studia/in-english

do 10.07.2018 r. godz. 10.00 – Rejestracja na seminarium magisterskie 2018/19 – informatyka, II stopień, studia niestacjonarne

Czerwiec 29th, 2018 by

Rozpoczęcie rejestracji – wtorek 03.07.2018 godz. 10:00

zakończenie rejestracji – wtorek 10.07.2018 godz. 10.00

do 07.10.2018 r. – zgłoszenia na III Konferencję Ars Docendi – rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów na UJ w Krakowie

Czerwiec 27th, 2018 by

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w III konferencji Ars Docendi – rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich i doktorantów, która odbędzie się w dniu 10 grudnia 2018 r. (poniedziałek), w godz. 10.00-18.00 na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Zachęcamy do podzielenia się doświadczeniem w zakresie kształcenia dydaktycznego doktorantów, jak również doskonalenia kwalifikacji dydaktycznych nauczycieli akademickich. Chętnie poznamy wyniki badań w zakresie dydaktyki akademickiej, zarządzania szkolnictwem wyższym, w tym szczególnie zasobami ludzkimi na uczelniach, wyniki badań na temat diagnostyki potrzeb, strategii, metod, organizacji i ewaluacji procesu rozwoju kompetencji dydaktycznych doktorantów i wykładowców.

W załączniku przesyłamy zaproszenie na konferencję, będziemy bardzo wdzięczni za przekazanie tej informacji wśród osób zainteresowanych rozwojem kompetencji dydaktycznych doktorantów i wykładowców Państwa uczelni. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej http://www.arsdocendi.uj.edu.pl (w zakładce: konferencja).

W zał.  zaproszenie

W razie pytań prosimy o kontakt,

z poważaniem

Laura Rabiej
Biuro Doskonalenia Kompetencji

Centrum Wsparcia Dydaktyki

Uniwersytet Jagielloński

Gołębia 24, pok. 013

31-007 Kraków

tel.: 12 663 39 31

 

(źródło informacji: sekretariat Prorektora ds. kształcenia UŁ)

do 08.07.2018 r. g. 23.00 – Rejestracja na Seminarium inżynierskie, licencjackie, magisterskie, Projekt zespołowy, dyplomowy – studia stacjonarne 2018/19

Czerwiec 26th, 2018 by

Rozpoczęcie rejestracji – 27.06.2018 o godz. 17:00;  zakończenie – 8.07.2018 o godz. 23:00

Uwaga! Rejestracja na Projekt zespołowy dotyczy tylko 3 roku Informatyki.

W razie problemów proszę o maile:  irena.salska@wmii.uni.lodz.pl

Zajęcia z LaTeX-a dla uczniów LO UŁ na WMiI UŁ

Czerwiec 25th, 2018 by

W dniach 25 i 29 czerwca 2018 r.  z inicjatywy dr. W. Kozłowskiego z Katedry Geometrii UŁ na naszym Wydziale odbędą się zajęcia dla uczniów Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego im. Sprawiedliwych wśród Narodów Świata. Młodzież będzie miała możliwość zapoznania się  z oprogramowaniem do zautomatyzowanego składu tekstu LaTeX. Zajęcia zaplanowano w godz. 10.00-14.00 w sali C208.

 

Zarządzenie Dziekana WMiI UŁ nr 17 z dn. 26.10.2017 r.

Czerwiec 21st, 2018 by

Treść Zarządzenia Dziekana nr 17 z dn. 26.10.2017 r.

Students of Computer Science – registration for elective courses 2018/19

Czerwiec 18th, 2018 by

Registration for elective courses 2018/19 for Students of Computer Science BSc and MSc will be re-open  on UsosWeb

from    09:00 am. 19.06.2018
till        11:00 pm. 25.06.2018

You can find the list of elective meant for you on WebSite http://www.math.uni.lodz.pl/przedmioty-do-wyboru/

If you have any questions and/or problems, please write to irena.salska@wmii.uni.lodz.pl

Rejestracja na przedmioty do wyboru 2018/19 dla studiów stacjonarnych

Czerwiec 18th, 2018 by

Rejestracja zostanie uruchomiona dn. 19.06.2018 r.

o godz. 8:00
Matematyka I stopnia
Matematyka II stopnia
Analiza danych

o godz. 9:00
Informatyka I stopnia
Informatyka II stopnia
Computer Science BSc
Computer Science MSc

o godz. 10:00
rejestracja na przedmioty wspólne dla różnych kierunków

Zamknięcie rejestracji nastąpi w dn. 25.06.2018 o godz. 23:00,

Uwaga! Dany przedmiot może zostać wybrany tylko jeden raz w ciągu całego toku studiów (I i II stopień).

Lista przedmiotów do wyboru jest dostępna na stronie Wydziału (Studia/Dokumenty i informacje/Przedmioty do wyboru: http://www.math.uni.lodz.pl/przedmioty-do-wyboru/

W razie problemów proszę o maile: irena.salska@wmii.uni.lodz.pl

19.06.2018 r. – zmiana godziny dyżuru Prodziekana ds. dydaktycznych

Czerwiec 18th, 2018 by

Uwaga! Dyżur Dr Moniki Bartkiewicz we wtorek dn. 19.06.2018 r. zostaje przesunięty na godz. 14.14-15.00.

The summer school Understanding Poland: Economy, Society and Science

Czerwiec 16th, 2018 by

Rusza nowa edycja:The summer school Understanding Poland: Economy, Society and Science

Wszystkich chętnych zapraszamy!

od 11.06.2018 r. – zmiana godzin dyżuru Pełnomocnika Dziekana ds. dydaktycznych dla kierunku Informatyka

Czerwiec 11th, 2018 by

Uwaga! W czasie sesji letniej 2017/2018 Dr Agnieszka Sibelska dyżuruje we wtorki w godz. 11.45-13.15.

do 10.10.2018 r. – zgłoszenia na XXXV Ogólnopolski konkurs na najlepsze prace magisterskie z zakresu informatyki i jej zastosowań

Czerwiec 8th, 2018 by

Polskie Towarzystwo Informatyczne organizuje od 1984 roku Ogólnopolski konkurs na najlepsze prace magisterskie z zakresu informatyki i jej zastosowań, którego celem jest:
a) podnoszenie poziomu prac magisterskich z zakresu informatyki,
b) wymiana i porównanie doświadczeń oraz osiągnięć dydaktycznych różnych informatycznych środowisk akademickich poprzez prezentację najlepszych prac magisterskich,
c) propagowanie PTI wśród młodzieży studenckiej oraz nawiązanie więzi pomiędzy dyplomantami a Towarzystwem.

Organizację i przeprowadzenie konkursu Zarząd Główny PTI powierza Dolnośląskiemu Oddziałowi Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W konkursie mogą brać udział nie tylko dyplomanci kierunków informatycznych, lecz także innych kierunków studiów, którzy w pracach dyplomowych stosowali zaawansowane metody informatyki.

Szczegółowe informacje o aktualnej jubileuszowej edycji na stronie organizatora, gdzie znajduje się formularz zgłoszeniowy.  W załączeniu  plakat informacyjny oraz regulamin konkursu.

W konkursie mogą brać udział absolwenci wyższych uczelni w Polsce (również obywatele innych krajów), których prace dyplomowe dotyczą informatyki i zostały obronione w okresie od 1 października 2017 r. do 30 września 2018 r.

Termin zgłaszania prac: 10.10.2018 r.

/na podst. materiałów organizatora/