Strefa nauki

  

do 31.10.2019 r. - Konkurs na najlepszą pracę studencką z matematyki - nabór trwa

Szanowni Państwo,

do dn. 31.10.2019 r. trwa nabór do IV edycji konkursu mFundacji pn. „Krok w przyszłość” na najlepszą pracę studencką z matematyki.

W konkursie można zgłaszać prace magisterskie, licencjackie lub naukowe obronione lub opublikowane w 2019 r.

Pula nagród to 40 tys. zł: nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz dwa...Read More »


Zaproszenie dla wykładowców i studentów do udziału w badaniu nt. "Wyzwania studiów w języku angielskim".

Na prośbę Pana Rektora, prof. Antoniego Różalskiego na nasz Wydział została przekazana ankieta sporządzona przez doktorantkę z University College London. Serdecznie zapraszamy zainteresowanych do udziału w badaniu. Szczegóły poniżej na podstawie maila przekazanego przez Sekretariat Rektora UŁ.

****

Prowadząca badania: doktorantka na University College London (UCL), Institute of Education.

Cel ankiety: zebranie danych...Read More »


do 30.06.2019 r. - nabór do programu Dialog

Szanowni Państwo,

Informuję, że Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego poinformowało, że z dniem 30 czerwca 2019 roku zakończony zostanie nabór wniosków do programu pod nazwą „DIALOG” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 23 stycznia 2019 roku. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego uprzejmie informuje, że wnioski do programu „DIALOG”...Read More »


Nowy Statut UŁ

Nowy Statut Uniwersytetu Łódzkiego

Szczegóły w komunikacie na stronie UŁ:

Uniwersytet Łódzki przyjął nowy statut

...Read More »

do 16.06.2019 r. - zgłoszenia do programu stypendialnego Nagrody Naukowe Polityki

Zapraszamy młodych naukowców do udziału w 19. edycji programu stypendialnego pod nazwą Nagrody Naukowe POLITYKI.

Już tylko do niedzieli 16 czerwca 2019 r. na naszej stronie dostępny jest formularz zgłoszeniowy, którego wypełnienie jest warunkiem przystąpienia do konkursu o 5 stypendiów po 15 tys. zł.

Piętnastu finalistów ogłosimy na łamach POLITYKI...Read More »


Older Entries »