Najczęściej wyszukiwane:

Strefa pracownicza

Jesteśmy różnorodną społecznością dążącą do prawdy z poszanowaniem wolności. Kierujemy się zaangażowaniem, odpowiedzialnością, współpracą i wzajemnym szacunkiem. Czerpiąc z tradycji uniwersyteckich i naszej historii odważnie patrzymy w przyszłość. Proponujemy wizję Uniwersytetu Łódzkiego jako nowoczesnej uczelni realizującej pionierskie badania naukowe, „uwalniającej umysły” kolejnym pokoleniom studentów oraz mającej realny wpływ na rzeczywistość i społeczeństwo. 

Robimy „dobrą robotę” w czym wspiera nas pasja tworzenia, odwaga, chęć czynienia dobra i odpowiedzialność za przyszłość.  

Nasze wartości

Konsekwentnie budujemy status uczelni badawczej

Stawiamy na intensyfikacje umiędzynarodowienia i usieciowienia w obszarze nauki oraz harmonijny rozwój naukowy młodych badaczy w ścisłej współpracy z doświadczonymi naukowcami.

Nauka i dydaktyka są dla nas nierozłączne

Realizujemy model kształcenia oparty na badaniach naukowych i współpracy z otoczeniem, wspierając przy tym nauczycieli akademickich w rozwijaniu kompetencji dydaktycznych, cyfrowych oraz w zbieraniu doświadczeń zawodowych za granicą.

Odważnie podejmujemy wyzwania współczesności

Chcemy, aby wyniki naszych badań miały znaczenie dla życia społeczno-gospodarczego, a nasza wiedza oraz doświadczenie służyły umacnianiu społecznej odpowiedzialności, kształtującej wrażliwość społeczną i utrwalającej ideę zrównoważonego rozwoju.

Nie pozostajemy obojętni

Angażujemy się w projekty wspierające naszą społeczność oraz działania na rzecz najbliższego otoczenia. Kreujemy aktywne postawy, zmieniamy to, co zmian wymaga.

Dbamy o komfort pracy i bezpieczeństwo zatrudnienia

Ważny jest dla nas rozwój oraz relacje w zespole. Działamy z szacunkiem dla ludzi, ich sytuacji i poglądów. Przysługujące nam benefity pracownicze pozwalają na aktywne spędzanie czasu wspólnie z rodziną lub przyjaciółmi.

ul. Banacha 22
90-238 Łódź

tel: 42/635 59 49
fax: 42/635 42 66

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR