Najczęściej wyszukiwane:

Strefa kandydacka

Filtry:

Filtry:

logo

Programy Santander Universidades

Stypendium Santander dla Erasmusa i ponad 10 000 miejsc na bezpłatne kursy w ramach Stypendiów Santander #NeverStopLearning Język angielski, nowoczesne technologie i kompetencje przyszłości …

26 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
Sieć

Ostatnie wolne miejsca na Lokalnej Akademii Sieci CISCO

Informujemy, że Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ prowadzi nabór kandydatów na kursy oraz studia podyplomowe organizowane przez Lokalną Akademię CISCO na poziomie CCNA. Zajęcia będą odbywać…

26 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
egzamin

27.01.2023_Egzamin programowy z języka obcego

Egzamin programowy z języka obcego dla studentów 1 roku odbędzie się w dniu 27 stycznia 2023 na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ (ul.Pomorska 149/153) w godzinach: 10.00-12.30 (część…

12 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
staże

Staże dla studentów i studentek UŁ

Chcesz zdobyć niepowtarzalne doświadczenie zawodowe jeszcze w trakcie studiów i dodatkowo zyskać prawie 5k zł? W 2022 roku z wysłaliśmy na staż aż 335 studentów i studentek UŁ! To już jedna z…

10 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
logo

ICONCS'23 konferencja University of Karabuk (UNIKA)

International Conference on Cyber Security and Computer Science (ICONCS 2023) with the collaboration of Karabuk University, Daffodil International University, Istanbul Technical University, Gebze…

04 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
emotikony

Ankiety oceniające_semestr zimowy 2022/2023

ANKIETY oceniające nauczycieli za semestr zimowy 2022/2023, dla studentów wszystkich rodzajów studiów  Prosimy o wypełnienie w systemie USOSweb ankiet oceniających…

04 stycznia 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki

ul. Banacha 22
90-238 Łódź

tel: 42/635 59 49
fax: 42/635 42 66

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR