Najczęściej wyszukiwane:

Strefa kandydacka

Filtry:

Filtry:

emotikony i palec wybierający opcje

TWÓJ GŁOS MA ZNACZENIE - wypełnij ANKIETĘ oceniającą Nauczycieli

Zachęcamy studentów i studentki do wypełnienia ankiet oceniających Nauczycieli na Wydziale Matematyki i Informatyki UŁ za semestr letni 2024/2025. Studencka ocena Nauczycieli dokonywana jest dwa razy…

28 maja 2025 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
Nominowani do tytułu Absolwent VIP UŁ

Nowi Absolwenci VIP UŁ - kiedyś studenci, dziś liderzy

23 maja 2025 r. w Pałacu Biedermanna odbyło się kolejne wyjątkowe spotkanie w ramach Programu Absolwent VIP Uniwersytetu Łódzkiego. Były ważne tematy, wielkie emocje i kolejni znakomici absolwenci i…

27 maja 2025 |
Kategoria: Uniwersytet
a

Ankieta nt. studenckiej wymiany międzynarodowej

Zachęcamy wszystkie osoby studiujące do wypełnienia ogólnoeuropejskiej ankiety ESNsurvey, która bada tematy związane z mobilnością i edukacją. Swoją opinią mogą podzielić się w badaniu zarówno osoby,…

26 maja 2025 |
Kategoria: Uniwersytet
wreczanie medalu

Medale dla pracowników Wydziału na 80-lecie Uczelni

Dzisiaj, 26.05.2025r., na uroczystym posiedzeniu Senatu UŁ z okazji 80. rocznicy utworzenia Uniwersytetu Łódzkiego Rektor Uczelni i członkowie kolegium rektorskiego wręczyli medale i nagrody naukowcom…

26 maja 2025 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
Budynek Rektoratu UŁ

Dzień rektorski. 23 maja (piątek) wolny od zajęć dydaktycznych na UŁ

Uniwersytet Łódzki w roku swego 80-lecia powraca do takich wartości jak wspólnota, dialog i współpraca. Juwenalia i atmosfera wspólnego świętowania i zabawy są ku temu doskonałą okazją. Z okazji…

22 maja 2025 |
Kategoria: Uniwersytet
logo

Studiuj Matematykę i zdobądź podwójny dyplom – UŁ & Ruhr-Universität Bochum!

Zastanawiasz się nad studiami matematycznymi, które otwierają drzwi do międzynarodowej kariery?

 

20 maja 2025 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki

ul. Banacha 22
90-238 Łódź

tel: 42/635 59 49
fax: 42/635 42 66

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR