Najczęściej wyszukiwane:

Strefa kandydacka

Filtry:

Filtry:

Uroczyste seminarium podsumowujące VI edycję Programu ZUŚŚ

Rekordowa VI edycja Programu UŁ „Zdolny uczeń – świetny student”

Program Uniwersytetu Łódzkiego „Zdolny uczeń-świetny student” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych. W roku akademickim 2022/2023…

19 czerwca 2023 |
Kategoria: Uniwersytet
Widok wirtualnego wykresu trzymanego na dłoniach

Środki z IDUB szansą dla naukowców na rozwój. W 2022 r. UŁ przekazał 8 mln. zł.

Wewnętrzne konkursy grantowe IDUB wspierają uprawianie „dobrej nauki” na Uniwersytecie Łódzkim. Wpisują się w dążenie do doskonałości badawczej, która, zgodnie ze Strategią uczelni na lata 2021-2030,…

19 czerwca 2023 |
Kategoria: Uniwersytet
W tle fasada BUŁ, na pierwszym planie rośliny.

Wakacyjne godziny otwarcia Biblioteki UŁ

Od lipca do końca września w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego obowiązują zmienione godziny pracy.

19 czerwca 2023 |
Kategoria: Uniwersytet
prof. Władysław Wilczyński

Medal „Serce Dziecku” dla prof. Władysława Wilczyńskiego z UŁ

Miło nam poinformować, że wśród dziesięciu osób uhonorowanych w tym roku 1 czerwca medalem „Serce Dziecku” znalazł się prof. dr hab. Władysław Wilczyński z Katedry Funkcji Rzeczywistych Wydziału…

17 czerwca 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki
Aleksandra K. Wiśniewska

„Wartości i wyzwania. O pomocy humanitarnej” – spotkanie z Aleksandrą K. Wiśniewską

Wydziałowa Rada Samorządu Studentów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego serdecznie zaprasza na otwarte spotkanie „Wartości i wyzwania. O pomocy humanitarnej” z Aleksandrą K.…

16 czerwca 2023 |
Kategoria: Uniwersytet
Absolwentka

Nasi absolwenci o nas!

Dlaczego warto studiować na naszym wydziale - posłuchaj opinii naszych absolwentów?

14 czerwca 2023 |
Kategoria: Wydział Matematyki i Informatyki

ul. Banacha 22
90-238 Łódź

tel: 42/635 59 49
fax: 42/635 42 66

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR